De eerste Italiaanse supermarkt die klanten beschermt met UV-C

De eerste Italiaanse supermarkt die klanten beschermt met UV-C

Introductie van to market

To.market

Milaan, Italië

To.market heeft Philips UV-C-desinfectieapparaten geïnstalleerd in twee winkels in Milaan. Hun uiteindelijke doel is om ze in de gehele keten van winkels te installeren.

To market citaat
We letten altijd op technologieën en services waarmee we de veranderingen kunnen bijhouden. Daarom zijn we met Signify in zee gegaan en gebruiken we hun innovatieve UV-C-lichttechnologie voor de desinfectie van oppervlakken en lucht.
Mattia Ballabio, directeur van to.market
To market uitdaging

Uitdaging van de klant

Tijdens de COVID-19-pandemie bestond de grootste uitdaging van to.market uit het vinden van een manier om zich aan te passen aan de maatregelen tijdens de crisis. Ze moesten op zoek naar manieren om virussen en bacteriën onschadelijk te maken op oppervlakken, objecten en in de lucht, zodat klanten konden winkelen in een gedesinfecteerde omgeving.

To market oplossing

De oplossing

Er werden vijf Philips UV-C-desinfectiebalken geïnstalleerd boven de drukste delen van de winkels, zoals de kassa en de winkelmandjes, aangezien de desinfectiecyclus alleen wordt geactiveerd als er geen mensen aanwezig zijn. Dankzij de homogene verdeling van het UV-C-licht kunnen deze balken de oppervlakken en objecten binnen een paar seconden desinfecteren.

Gerelateerde voorbeelden

Praxis en Brico kiezen voor Light as a Service

70% minder energiekosten - Met Light as a Service kiest Maxeda, moederorganisatie Praxis en Brico, voor duurzaamheid en een nog mooiere winkelbeleving bij ruim 120 filialen.

DM-keten

In 20 DM-winkels in Slowakije zijn Philips UV-C-desinfectieapparaten geïnstalleerd om de gezondheid van klanten en medewerkers te beschermen.

"EDEKA, Duitsland"

EDEKA Clausen uit Duitsland kiest voor Philips UV-C-armaturen voor luchtdesinfectie om hun winkels te beschermen tegen bacteriën en virussen.