Neem contact met ons op voor ondersteuning, een productklacht of een serviceverzoek
Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen we je om onderstaande velden zo volledig mogelijk in te vullen. Beschrijf hierbij zo gedetailleerd mogelijk je serviceverzoek. Wil je tips welke informatie ons het beste helpt, om jouw servicevraag zo snel en zo goed mogelijk te beantwoorden? Lees dan deze leaflet.
Geef in detail de reden van je vraag aan. Geef zoveel mogelijk informatie.
Selecteer het merk van het product waarvoor je ondersteuning nodig hebt als dit bij je bekend is.
Als je je klantreferentienummer weet, kun je dit hier opgeven. Dit kan worden gebruikt om je aanvraag automatisch aan je account te koppelen. d.w.z.- 900123456.
Maximum aantal bestanden bereikt
Ik wens gepersonaliseerde promotionele communicatie te ontvangen over Signify-gerelateerde merken over hun producten, diensten, evenementen en promoties. Kom meer te weten *
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden *
Alle persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met deze Privacyverklaring
Nadat je het serviceverzoek hebt verzonden ontvang je binnen 24 uur een automatische e-mail van ons dat je verzoek is geregistreerd met vermelding van het ticketnummer.
* Houd er rekening mee dat dit formulier bij uitstek bedoeld is voor zakelijke vragen. Privéverzoeken kunnen vertragingen in de reacties hebben.